Δημοσιεύσεις

Τσερπέλη, Ε. (2024, 17-20 Οκτωβρίου). Χρήση του προγράμματος βιοανάδρασης Mightier σε μαθητή με ΔΕΠ-Υ: μια μελέτη περίπτωσης [Παρουσίαση]. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, «Από τα πρώτα μικρά στα μεγάλα βήματα της ζωής, της κοινωνίας, και του πολιτισμού». Αθήνα, Ελλάδα.

Τσερπέλη, Ε. & Γιαλλέλη, Δ. (2024, 17-20 Οκτωβρίου). Εργαστήριο για το Σχολικό Εκφοβισμό: με έμφαση στο << Μαζί>> [Εργαστήριο]. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, «Από τα πρώτα μικρά στα μεγάλα βήματα της ζωής, της κοινωνίας, και του πολιτισμού». Αθήνα, Ελλάδα.

Γιαλλελή, Δ., Γραμματικού, Α.& Τσερπέλη, Ε. (2024, 17-20 Οκτωβρίου). Οδηγός αντιμετώπισης σχολικού εκφοβισμού [Poster].7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, «Από τα πρώτα μικρά στα μεγάλα βήματα της ζωής, της κοινωνίας, και του πολιτισμού». Αθήνα, Ελλάδα.

Τσερπέλη, Ε. (2024, 5-6 Σεπτεμβρίου). Μαζί "εν δράσει"...μια ιστοεξερεύνηση για τον σχολικό εκφοβισμό. 1ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, «Οι αθέατες πλευρές της ενδοσχολικής βίας. Προσεγγίσεις & καλές πρακτικές Κόρινθος, Ελλάδα.

Τσερπέλη, Ε. & Μουντρίδου, Μ. (2024, 29-31 Μαρτίου). Εγώ, εσύ...όλοι μαζί: ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων": Ένα εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση ΤΠΕ. 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: οικογένεια- σχολείο – ενηλικίωση – κοινότητα». Ηράκλειο Κρήτης, Ελλάδα. 

Δαουλτζής, Κ. Χ., Ραυτοπούλου, Γ., & Τσερπέλη, Ε. (2023, 9-12 Νοεμβρίου). Μοντέλο για την πρόβλεψη λήψης επαγγελματικής ψυχολογικής βοήθειας. 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας – 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Θετικής Ψυχολογίας, Αθήνα, Ελλάδα. 

Τσερπέλη, Ε. Βλασοπούλου, Σ., Λαμπροπούλου, Ο. & Ραφτοπούλου, Μ. (2023, 31 Mαϊου). Ψυχοθεραπευτική εκπαίδευση στη συνθετική συμβουλευτική-ψυχοθεραπεία: μια σύνθεση αναστοχασμών τελειοφοίτων. 10o Διεπιστημονικό Φοιτητικό Συνέδριο Mediterranean College, Αθήνα, Ελλάδα. 

Τσερπέλη Ε. & Δαουλτζής Κ. Χ. (2022). Οι 1000 πρώτες μέρες ζωής, ο ρόλος του πατέρα και η βρεφική χειροπρακτική. Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού, 19, 44–64. Διαθέσιμο στο https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/omep/article/view/31908 

Τσερπέλη Ε. & Βλασοπούλου Σ. (2022, 7-9 Οκτωβρίου). Σ. Ψυχοθεραπευτική εκπαίδευση εν μέσω covid-19: αναστοχασμοί, [e-poster] 1o Συνέδριο Ψυχοθεραπείας Ελληνικής Ψυχιατρικής Εταιρείας, Αθήνα, Ελλάδα. 

Tserpeli, E. (2018). Preliminary findings of the survey on multiple discrimination in Greece. In D. Balourdos & N. Sarris (Eds.), Tackling Multiple Discrimination in Greece (pp. 135-166). Athens, Greece: ION Publishing Group.

Tserpeli, E. & Papastylianou, A. (2018, May).Being an adolescent's father in the context of theGreek economic crisis: An Interpretative Phenomenological Analysis. Paper presented at the 7thInternational Congress of Interpersonal Acceptance & Rejection 2018, Athens, Greece. 

Παπαστυλιανού, Α., Τσινού, Α. & Τσερπέλη, Ε. (2017, Νοέμβριος). Μαθητικός προσφυγικός πληθυσμός και οι γέφυρες επαγγελματιών ψυχικής υγείας με τους εκπαιδευτικούς για κοινωνική δικαιοσύνη. Προφορική ανακοίνωση στο "11οΠανελλήνιο Συνέδριο Omep" Αθήνα.

Παπαστυλιανού, Α., Τσερπέλη, Ε. & Τσινού, Α. (2017, Οκτώβριος). Ψυχική υγεία του προσφυγικού πληθυσμού: πρόκληση για την κοινωνική δικαιοσύνη; H εμπειρία των επαγγελματιών ψυχικής υγείας. Προφορική ανακοίνωση στο "10οΠανελλήνιο Παιδοψυχιατρικό Συνέδριο". Αθήνα,ΙατρικήΣχολή.

Charalambous, Ε., Christoforidou, Μ., Antoniou, P., Tserpeli, E., Verdis, A. & Fahie, D. (2017, May). Designing an Experimental Study to Measure the Impact of DASI on Quality and Equity.Paperpresented at the international conference "Quality and Equity in Education: Theories, Applications and Potentials" organized under the ERASMUS+ Key Action 2 project* entitled "Promoting Quality and Equity: A Dynamic Approach to School Improvement (PROMQE)". Nicosia, Cyprus.

Tserpeli, E. (2017, May).Parent Associations in Greece and their Potential Contribution in SchoolImplementing DASI: Challenges and Possible Solutions. Paper presented at the international conference "Quality and Equity in Education: Theories, Applications and Potentials" organized under the ERASMUS+ Key Action 2 project* entitled "Promoting Quality and Equity: A Dynamic Approach to School Improvement (PROMQE)". Nicosia, Cyprus.

Kinouani, G., Tserpeli, E., Stamatopoulou, V., & Nicholas, J. (2014). DCP Pre-Qualification Group Column - Innovation: Another case for widening access to clinical psychology? Clinical Psychology Forum, 266, 2-4.

Kinouani, G., Tserpeli, E., Nicholas, J., Neumann-May, B., Stamatopoulou, V. & Ibrahim-Özlü, J. (2014). DCP Pre-Qualification Group Column - Minorities in clinical psychology training: Reflections on the journey to finding a voice. Clinical Psychology Forum, 260, 8-11.

Kinouani, G., Morris, V. & Tserpeli, L. (2011). Learning from families living with HIV. UK Family Project residential Report Positive Parenting and Children, London.

Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε